Squid Game 2, un debut record pe Netflix
„Squid Game” 2 a debutat cu 68 de milioane de vizualizări în doar 4 zile, doborând toate recordurile de pe Netflix.
Așa cum era de așteptat, a doua sezon al Squid Game s-a dovedit un succes imediat. Cu un debut de 68 de milioane de vizualizări în primele patru zile, serialul sud-coreean a depășit orice record anterior pe Netflix. Recordul precedent aparținea serialului “Wednesday”, care a înregistrat 50,1 milioane de vizualizări în prima săptămână de lansare, în 2022.
Nu doar că Squid Game 2 a doborât recordurile săptămânale, dar a intrat rapid și în topul celor mai populare seriale TV non-engleze de pe Netflix, ajungând pe locul șapte. Această clasare ia în considerare vizualizările din primele 91 de zile de disponibilitate. În prezent, primul sezon din “Squid Game” este pe primul loc cu un total de 265,2 milioane de vizualizări, însă a doua sezon are toate șansele să-l depășească în lunile următoare.
Hype-ul generat de noul sezon a readus atenția și asupra primului. Astfel, prima sezon a urcat din nou în clasamentul săptămânal al Netflix, clasându-se pe locul al treilea printre serialele TV non-engleze, cu 8,1 milioane de vizualizări.
Între 23 și 29 decembrie, “Squid Game” 2 a fost cea mai vizionată producție de pe Netflix. Pe locul al doilea s-a clasat filmul cu Taron Egerton, “Carry-On”, cu 34,9 milioane de vizualizări, iar pe locul al treilea se află filmul regizat de Tyler Perry, “The Six Triple Eight”, cu 23,3 milioane de vizualizări.
Cu un asemenea succes, a doua sezon al “Squid Game” pare destinat să lase o amprentă în istoria serialelor TV. Totodată, Netflix demonstrează încă o dată capacitatea sa de a oferi un mix câștigător de conținut, de la divertisment ușor până la fenomene globale.
Și tu ai început deja să urmărești “Squid Game” 2? Spune-ne în comentarii!